Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
4
/
38
Prohlédnout znovu
Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena