Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
2
/
15
Prohlédnout znovu
Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby
|
Ladislav Černý
Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.
|
Ladislav Černý
Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby
|
Ladislav Černý
Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka
|
Ladislav Černý
Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost
|
Ladislav Černý
Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák
|
Ladislav Černý
Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče
|
Ladislav Černý
Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin
|
Ladislav Černý
S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu