Jak vytížit továrnu Škody ve Vrchlabí? Řešením má být výroba elektromotorů nebo hybridních převodovek
5
/
8
Prohlédnout znovu
Jak vytížit továrnu Škody ve Vrchlabí? Řešením má být výroba elektromotorů nebo hybridních převodovek
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
|
Škoda
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
|
Škoda
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
|
Škoda
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
|
Škoda
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu