Jak vytížit továrnu Škody ve Vrchlabí? Řešením má být výroba elektromotorů nebo hybridních převodovek
6
/
8
Prohlédnout znovu
Jak vytížit továrnu Škody ve Vrchlabí? Řešením má být výroba elektromotorů nebo hybridních převodovek
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
|
Škoda
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
|
Škoda
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
|
Škoda
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
|
Škoda
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. Přitom nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě