22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Kupka, Karel Havlíček a Petr Fiala|
Zdroj: Ministerstvo dopravy
Martin Kupka a Petr Fiala|
Zdroj: Ministerstvo dopravy
Martin Kupka, Karel Havlíček a Petr Fiala|
Zdroj: Ministerstvo dopravy
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek