Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
20
/
20
Prohlédnout znovu
Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Skladba a fungování nanoroušky
|
Nano M.On
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Člověk si nanomasku může snadno vytvarovat tak, aby mu při šoférování vůbec nepřekážela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jedna z klíčových výhod nanoroušek je v tom, že vlhkost nesnižuje jejich účinnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Naše nanoroušky vznikají kompletně v České republice,“ říká Jiří Fantík z Nano M.On
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud jedou v autě pasažéři s nanorouškou, riziko nákazy čínskou chřipkou se znatelně snižuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali