Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
6
/
20
Prohlédnout znovu
Jaké nanoroušky si vybrat: Za volantem v nano? Rozhodně ano!
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Skladba a fungování nanoroušky
|
Nano M.On
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Člověk si nanomasku může snadno vytvarovat tak, aby mu při šoférování vůbec nepřekážela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jedna z klíčových výhod nanoroušek je v tom, že vlhkost nesnižuje jejich účinnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Naše nanoroušky vznikají kompletně v České republice,“ říká Jiří Fantík z Nano M.On
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jaké nanoroušky si vybrat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud jedou v autě pasažéři s nanorouškou, riziko nákazy čínskou chřipkou se znatelně snižuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre