Jaký má být správný tlak v pneumatikách? Ušetří vám starosti i peníze
6
/
16
Prohlédnout znovu
Jaký má být správný tlak v pneumatikách? Ušetří vám starosti i peníze
Před každým testem se certifi kovaným měřičem ověří tlak v pneumatice
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
Svět motorů
Kontrola stavu pneumatik a jejich tlak včetně rezervy
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
|
acz
Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
|
acz
Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
|
acz
Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
Jaký má být správný tlak v pneumatikách?
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem