Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
13
/
53
Prohlédnout znovu
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
|
acz
Přístroje jsou strohé, ale účelné. Přesně tak, jak to mají milovníci retra rádi. Vždyť co je víc potřeba?
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Vypínače SET na řídítkách si netřeba všímat, slouží pro servisní nastavení. V obou polohách ale funkce plně pracuje.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Prostor pod sedlem nelze uzamknout, častější manipulaci s páčkou zajištění bychom asi stejně nechtěli zkoušet
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Moderně vyhlížející klíč bychom si klidně mohli odpustit, pro mnohé je to jen nepodstatný detail
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Dvousedlo ctí klasické tvary. Všimněte si bílé vlnky, kterou měla i původní Jawa 350/634.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Přepínací kohout pod nádrží budete hledat marně, dobovou klasikou jsou chromované boky a plastové opěrky kolen
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel