Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
48
/
53
Prohlédnout znovu
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
|
acz
Přístroje jsou strohé, ale účelné. Přesně tak, jak to mají milovníci retra rádi. Vždyť co je víc potřeba?
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Vypínače SET na řídítkách si netřeba všímat, slouží pro servisní nastavení. V obou polohách ale funkce plně pracuje.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Prostor pod sedlem nelze uzamknout, častější manipulaci s páčkou zajištění bychom asi stejně nechtěli zkoušet
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Moderně vyhlížející klíč bychom si klidně mohli odpustit, pro mnohé je to jen nepodstatný detail
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Dvousedlo ctí klasické tvary. Všimněte si bílé vlnky, kterou měla i původní Jawa 350/634.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Přepínací kohout pod nádrží budete hledat marně, dobovou klasikou jsou chromované boky a plastové opěrky kolen
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším