Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet – Generační přetahovaná

25/105
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístroje jsou dobře čitelné a lze u nich nastavit čtyři různá zobrazení.
    Digitální přístroje jsou dobře čitelné a lze u nich nastavit čtyři různá zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep alespoň trochu zachraňuje svou terénní image šesticí jízdních módů, zahrnujících i písek či bláto.
    Jeep alespoň trochu zachraňuje svou terénní image šesticí jízdních módů, zahrnujících i písek či bláto.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moderně pojatou kabinu charakterizují kvalitní materiály a zpracování, stojící středový displej, štíhlá palubní deska s podélným žebrováním, v němž jsou schovány výdechy ventilace, a podlouhlá odkládací polička před spolujezdcem.
    Moderně pojatou kabinu charakterizují kvalitní materiály a zpracování, stojící středový displej, štíhlá palubní deska s podélným žebrováním, v němž jsou schovány výdechy ventilace, a podlouhlá odkládací polička před spolujezdcem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Šestistupňová manuální převodovka chodí lehce a přesně.
    Šestistupňová manuální převodovka chodí lehce a přesně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhřívání sedadel se spíná ikonami na displeji.
    Vyhřívání sedadel se spíná ikonami na displeji.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U jeepu potěšilo, že cestujícím nabízí konektor USB-A i novější USB-C. Za příplatek může mít i bezdrátové dobíjení mobilu, což suzuki neumí vůbec.
    U jeepu potěšilo, že cestujícím nabízí konektor USB-A i novější USB-C. Za příplatek může mít i bezdrátové dobíjení mobilu, což suzuki neumí vůbec.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední sedadla lze výškově nastavovat ve velkém rozsahu.
    Přední sedadla lze výškově nastavovat ve velkém rozsahu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pozici za volantem můžeme označit za sportovnější a blíží se spíše normálním hatchbackům.
    Pozici za volantem můžeme označit za sportovnější a blíží se spíše normálním hatchbackům.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Avenger délkou patří k nejmenším malým crossoverům a uvnitř je to znát. Vzadu má figurant méně místa před koleny a kabina je v této části i užší. Vzhledem k sedadlům nízko nad podlahou je nad hlavou dostatek volného prostoru
    Avenger délkou patří k nejmenším malým crossoverům a uvnitř je to znát. Vzadu má figurant méně místa před koleny a kabina je v této části i užší. Vzhledem k sedadlům nízko nad podlahou je nad hlavou dostatek volného prostoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cestující vzadu se u jeepu musejí obejít bez kapsy ve dveřích
    Cestující vzadu se u jeepu musejí obejít bez kapsy ve dveřích| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cestující se u jeepu musejí obejít bez a světla u kosmetického zrcátka ve stínítku
    Cestující se u jeepu musejí obejít bez a světla u kosmetického zrcátka ve stínítku| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I když se při rychlé změně směru jízdy zadní vnitřní kolo hodně odlehčí, avenger drží zvolenou stopu výborně. Dobře vyladěný podvozek také dobře tlumí nerovnosti a poskytuje posádce slušný cestovní komfort.
    I když se při rychlé změně směru jízdy zadní vnitřní kolo hodně odlehčí, avenger drží zvolenou stopu výborně. Dobře vyladěný podvozek také dobře tlumí nerovnosti a poskytuje posádce slušný cestovní komfort.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na malé SUV je objem kufru 380 litrů velmi slušná hodnota. Navíc avenger přidává i pravidelné tvary, příjemné čalounění a standardně dvojitou podlahu.
    Na malé SUV je objem kufru 380 litrů velmi slušná hodnota. Navíc avenger přidává i pravidelné tvary, příjemné čalounění a standardně dvojitou podlahu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Místo na rezervu ale budete hledat marně a nepotěší ani vyšší nákladová hrana.
    Místo na rezervu ale budete hledat marně a nepotěší ani vyšší nákladová hrana.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za příplatek si můžete objednat i elektrické otevírání víka.
    Za příplatek si můžete objednat i elektrické otevírání víka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nejprve se avenger představil jen v elektrické verzi, ale nyní se pod jeho kapotu dostal i spalovací agregát. Jde o přeplňovaný zážehový tříválec 1,2 litru, tedy tradiční techniku z koncernu Stellantis. V případě jeepu má výkon 74 kW a největší předností je slušný zátah od nízkých otáček.
    Nejprve se avenger představil jen v elektrické verzi, ale nyní se pod jeho kapotu dostal i spalovací agregát. Jde o přeplňovaný zážehový tříválec 1,2 litru, tedy tradiční techniku z koncernu Stellantis. V případě jeepu má výkon 74 kW a největší předností je slušný zátah od nízkých otáček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nexen Winguard Sport2 215/55 R18
    Pneumatiky v testu: Nexen Winguard Sport2 215/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
    Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
    Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
    Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Avenger 1.2 Turbo
    Jeep Avenger 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vitaře zůstalo i ovládání palubního počítače kolíčkem v přístrojích.
    Vitaře zůstalo i ovládání palubního počítače kolíčkem v přístrojích.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V interiéru suzuki vládnou staré pořádky, což dokazují i analogové ručičkové ukazatele nebo displej zabudovaný do středového panelu. Jednoduše pojatá a mohutnější palubní deska už delší dobu nepatří k módním hitům a použité materiály působí dost lacině. Na druhou stranu je vše přehledné a ovladače jsou po ruce.
    V interiéru suzuki vládnou staré pořádky, což dokazují i analogové ručičkové ukazatele nebo displej zabudovaný do středového panelu. Jednoduše pojatá a mohutnější palubní deska už delší dobu nepatří k módním hitům a použité materiály působí dost lacině. Na druhou stranu je vše přehledné a ovladače jsou po ruce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Šestistupňová manuální převodovka by zasloužila o více přesnosti a také se občas lehce zadrhávala.
    Šestistupňová manuální převodovka by zasloužila o více přesnosti a také se občas lehce zadrhávala.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • jsou vpředu pohodlná stejně jako u jeepu.
    jsou vpředu pohodlná stejně jako u jeepu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu se ale sedí hodně vysoko a připadáme si jako na kozlíku – alespoň máme dobrý výhled.
    Vpředu se ale sedí hodně vysoko a připadáme si jako na kozlíku – alespoň máme dobrý výhled.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vitara se i po letech může těšit z toho, že patří k nejprostornějším malým SUV. Vzadu máme kolem sebe dostatek místa a vzdušnou atmosféru dotváří i velká prosklená plocha. Výše ukotvený zadní sedák hezky podepírá stehna cestujících.
    Vitara se i po letech může těšit z toho, že patří k nejprostornějším malým SUV. Vzadu máme kolem sebe dostatek místa a vzdušnou atmosféru dotváří i velká prosklená plocha. Výše ukotvený zadní sedák hezky podepírá stehna cestujících.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vitara se drží zaběhnutých postupů, a proto má pro vyhřívání sedadel tlačítka.
    Vitara se drží zaběhnutých postupů, a proto má pro vyhřívání sedadel tlačítka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki má větší přední kapsy
    Suzuki má větší přední kapsy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki má od druhé výbavy i světlo u zrcátka ve stínítku
    Suzuki má od druhé výbavy i světlo u zrcátka ve stínítku| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ani suzuki se při vyhýbacím manévru mezi kužely neztratilo. Karoserie se naklání jen minimálně a snaží se stát vždy na všech čtyřech kolech. Přecitlivělé řízení ale snižuje jistotu a ani tlumení nerovností není bez chybiček.
    Ani suzuki se při vyhýbacím manévru mezi kužely neztratilo. Karoserie se naklání jen minimálně a snaží se stát vždy na všech čtyřech kolech. Přecitlivělé řízení ale snižuje jistotu a ani tlumení nerovností není bez chybiček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ani 362 litrů ve vitaře není k zahození a uspokojí většinu zákazníků. Levněji působí tvrdé plastové obložení, ve kterém jsou větší a hůře využitelné prohlubně.
    Ani 362 litrů ve vitaře není k zahození a uspokojí většinu zákazníků. Levněji působí tvrdé plastové obložení, ve kterém jsou větší a hůře využitelné prohlubně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.
    Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.
    Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki vybavilo svou přeplňovanou zážehovou čtrnáctistovku mild-hybridním systémem v roce 2020 a udělala dobře. Díky výkonu 95 kW a točivému momentu 235 Nm má tento čtyřválec dost síly, a navíc dokáže být i úsporný, což dokládá naměřený průměr 5,4 l/100 km.
    Suzuki vybavilo svou přeplňovanou zážehovou čtrnáctistovku mild-hybridním systémem v roce 2020 a udělala dobře. Díky výkonu 95 kW a točivému momentu 235 Nm má tento čtyřválec dost síly, a navíc dokáže být i úsporný, což dokládá naměřený průměr 5,4 l/100 km.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Kleber Quadraxer2 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Kleber Quadraxer2 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jediným ozdobným prvkem vitary jsou falešné výdechy v blatníku. Praktické střešní ližiny jeep nemá.
    Jediným ozdobným prvkem vitary jsou falešné výdechy v blatníku. Praktické střešní ližiny jeep nemá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo vs. Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Digitální přístroje jsou dobře čitelné a lze u nich nastavit čtyři různá zobrazení.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep alespoň trochu zachraňuje svou terénní image šesticí jízdních módů, zahrnujících i písek či bláto.
Moderně pojatou kabinu charakterizují kvalitní materiály a zpracování, stojící středový displej, štíhlá palubní deska s podélným žebrováním, v němž jsou schovány výdechy ventilace, a podlouhlá odkládací polička před spolujezdcem.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Šestistupňová manuální převodovka chodí lehce a přesně.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Vyhřívání sedadel se spíná ikonami na displeji.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
U jeepu potěšilo, že cestujícím nabízí konektor USB-A i novější USB-C. Za příplatek může mít i bezdrátové dobíjení mobilu, což suzuki neumí vůbec.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Přední sedadla lze výškově nastavovat ve velkém rozsahu.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Pozici za volantem můžeme označit za sportovnější a blíží se spíše normálním hatchbackům.
Avenger délkou patří k nejmenším malým crossoverům a uvnitř je to znát. Vzadu má figurant méně místa před koleny a kabina je v této části i užší. Vzhledem k sedadlům nízko nad podlahou je nad hlavou dostatek volného prostoru
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Cestující vzadu se u jeepu musejí obejít bez kapsy ve dveřích
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Cestující se u jeepu musejí obejít bez a světla u kosmetického zrcátka ve stínítku
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
I když se při rychlé změně směru jízdy zadní vnitřní kolo hodně odlehčí, avenger drží zvolenou stopu výborně. Dobře vyladěný podvozek také dobře tlumí nerovnosti a poskytuje posádce slušný cestovní komfort.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Na malé SUV je objem kufru 380 litrů velmi slušná hodnota. Navíc avenger přidává i pravidelné tvary, příjemné čalounění a standardně dvojitou podlahu.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Místo na rezervu ale budete hledat marně a nepotěší ani vyšší nákladová hrana.
Za příplatek si můžete objednat i elektrické otevírání víka.
Nejprve se avenger představil jen v elektrické verzi, ale nyní se pod jeho kapotu dostal i spalovací agregát. Jde o přeplňovaný zážehový tříválec 1,2 litru, tedy tradiční techniku z koncernu Stellantis. V případě jeepu má výkon 74 kW a největší předností je slušný zátah od nízkých otáček.
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Pneumatiky v testu: Nexen Winguard Sport2 215/55 R18
Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
Na avengeru najdete několik zajímavých detailů, zobrazujících typickou masku jeepů nebo kresby na oknech
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Jeep Avenger 1.2 Turbo
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Vitaře zůstalo i ovládání palubního počítače kolíčkem v přístrojích.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
V interiéru suzuki vládnou staré pořádky, což dokazují i analogové ručičkové ukazatele nebo displej zabudovaný do středového panelu. Jednoduše pojatá a mohutnější palubní deska už delší dobu nepatří k módním hitům a použité materiály působí dost lacině. Na druhou stranu je vše přehledné a ovladače jsou po ruce.
Šestistupňová manuální převodovka by zasloužila o více přesnosti a také se občas lehce zadrhávala.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
jsou vpředu pohodlná stejně jako u jeepu.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Vpředu se ale sedí hodně vysoko a připadáme si jako na kozlíku – alespoň máme dobrý výhled.
Vitara se i po letech může těšit z toho, že patří k nejprostornějším malým SUV. Vzadu máme kolem sebe dostatek místa a vzdušnou atmosféru dotváří i velká prosklená plocha. Výše ukotvený zadní sedák hezky podepírá stehna cestujících.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Vitara se drží zaběhnutých postupů, a proto má pro vyhřívání sedadel tlačítka.
Suzuki má větší přední kapsy
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki má od druhé výbavy i světlo u zrcátka ve stínítku
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Ani suzuki se při vyhýbacím manévru mezi kužely neztratilo. Karoserie se naklání jen minimálně a snaží se stát vždy na všech čtyřech kolech. Přecitlivělé řízení ale snižuje jistotu a ani tlumení nerovností není bez chybiček.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Ani 362 litrů ve vitaře není k zahození a uspokojí většinu zákazníků. Levněji působí tvrdé plastové obložení, ve kterém jsou větší a hůře využitelné prohlubně.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.
Na rozdíl od elektrického ovládání víka lze rezervu do suzuki dokoupit a dvojitou podlahu dostanete od druhého stupně výbavy Premium.
Suzuki vybavilo svou přeplňovanou zážehovou čtrnáctistovku mild-hybridním systémem v roce 2020 a udělala dobře. Díky výkonu 95 kW a točivému momentu 235 Nm má tento čtyřválec dost síly, a navíc dokáže být i úsporný, což dokládá naměřený průměr 5,4 l/100 km.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Pneumatiky v testu: Kleber Quadraxer2 215/55 R17
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Jediným ozdobným prvkem vitary jsou falešné výdechy v blatníku. Praktické střešní ližiny jeep nemá.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet