Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 – Vzdálení příbuzní
3
/
86
Prohlédnout znovu
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 – Vzdálení příbuzní
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska compassu je navržena konzervativněji než u peugeotu, profituje z toho prostor pro nohy sedících vpředu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je zajímavým technologickým počinem, shazují ji ale nepříliš plynulé přechody mezi elektrickým a spalovacím motorem. Velká páka dnes navíc působí trochu nesofi stikovaně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velká mechanická páka voliče převodovky v jeepu zabírá dost místa, příjemným detailem je indukční nabíječka telefonu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Systém UConnect 10.1 v jeepu je rychlejší a hezčí než ten v peugeotu, stále ale máme pár výtek k jeho přehlednosti
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass v podélném směru nabízí jen o trochu méně místa než peugeot. I
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér se světlým čalouněním stropnice působí vzdušněji, ačkoliv má díky prosklené střeše ve skutečnosti menší rezervu pro hlavy zadních pasažérů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mezi kužely nás compass opravdu překvapil, a dokonce i trochu pobavil. Do prvního oblouku se z chuti vrhne téměř bez zásahu stabilizačního systému, následně brzdí až po zhoupnutí na opačnou stranu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Pirelli Winter Scorpion 2 235/45 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník compassu ztrácí zejména do šířky, která činí pouze 96 cm, výškou a délkou se řadí k průměru. Má dvojitou podlahu, na fotografii ve spodní poloze. V horní dokáže po sklopení zadních opěradel vytvořit rovinu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Motorizace 1.5 Turbo GSE e-Hybrid dává 96 kW a 240 Nm, pojí se se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7HDT300 původem od rakouské Magny
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep svými světlomety moc nedává vědět, o koho jde. Již v základu ale nabízí světlomety LED, které jsou ve vyšší specifi kaci Summit projektorové.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný compass stál na 19“ kolech s pneumatikami 235/45, která jsou standardem v rámci specifikace Summit
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 používá uspořádání s vyvýšeným digitálním přístrojovým panelem, grafi cky už ale jeho prostředí zaostává
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
V testovaném peugeotu bychom přihrádku pro nabíjení chytrého telefonu hledali marně, volič převodovky je mnohem menší
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka francouzského vozu pochází od společnosti Punch Powertrain a má šest stupňů s dvěma spojkami
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní systém peugeotu je sice mnohem lepší, než byl při uvedení modelu, svým vzezřením ale patří do minulosti
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot působí s černým stropem dynamičtěji a zároveň útulněji, nabídne více centimetrů k dobru jak vpředu podélně, tak i do všech směrů vzadu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Situaci zde vylepšuje rovná podlaha, která nezabírá místa pro chodidla zadních cestujících.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 druhé generace to mezi kužely vždycky uměl a s lehkou mild-hybridní motorizací to umí i nadále. Stabilizace u něj zasahuje na jednotlivých kolech již v prvním oblouku, průjezd je přirozeně rychlý.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Alpin 5 225/55 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot těží z širokého kufru mezi podběhy a nadprůměrné výšky, kterou umožnil vysoký ponton karoserie. Podlaha je i zde dvojitá, v uspořádání na fotografi i je v horní poloze a po sklopení zadních opěradel umožňuje vytvořit rovinu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mild-hybridní motorizace peugeotu vychází z dvanáctistovky PureTech. Dává 100 kW, 230 Nm a choulostivý řemen máčený v olejové lázni vyměnila za řetěz.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Světelný podpis 3008 si s ničím jiným nespletete, maximálně jen s větším modelem 5008. Je efektní již v základní výbavě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot stál na mnohem konzervativnějším rozměru 225/55 R18, testovaný vůz byl vybaven koly s designem Detroit
|
Svět motorů/Michal Kollert
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid