Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
1
/
44
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Palubní displej přináší řidiči spoustu důležitých funkcí: od diagnostiky vozu přes nastavování hustoty pneumatik za jízdy až po informaci, že ho někdo zaměřil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Velitel posádky sedí na místě spolujezdce. Kromě veškeré komunikace a ovládání rušičky má na starost také střelbu z lehkého kulometu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Zrychlit z nuly na osmdesát kilometrů v hodině svede auto do třiceti sekund,“ uvádí šofér Petržela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se systémem run-fl at dokážou i po výstřelech ujet dalších nejméně padesát kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obrněné vozidlo dostalo název podle Peruna - slovanského boha hromu, blesku a bouře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní kulomet je umístěn na otočném kruhu nad středem vozu na trubkovém rámu. Ten slouží zároveň jako ochrana posádky v případě převrácení.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za perun lze připojit přívěs o hmotnosti až 10 000 kilogramů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany