Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
16
/
44
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Palubní displej přináší řidiči spoustu důležitých funkcí: od diagnostiky vozu přes nastavování hustoty pneumatik za jízdy až po informaci, že ho někdo zaměřil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Velitel posádky sedí na místě spolujezdce. Kromě veškeré komunikace a ovládání rušičky má na starost také střelbu z lehkého kulometu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Zrychlit z nuly na osmdesát kilometrů v hodině svede auto do třiceti sekund,“ uvádí šofér Petržela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se systémem run-fl at dokážou i po výstřelech ujet dalších nejméně padesát kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obrněné vozidlo dostalo název podle Peruna - slovanského boha hromu, blesku a bouře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní kulomet je umístěn na otočném kruhu nad středem vozu na trubkovém rámu. Ten slouží zároveň jako ochrana posádky v případě převrácení.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za perun lze připojit přívěs o hmotnosti až 10 000 kilogramů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu