Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
28
/
44
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Palubní displej přináší řidiči spoustu důležitých funkcí: od diagnostiky vozu přes nastavování hustoty pneumatik za jízdy až po informaci, že ho někdo zaměřil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Velitel posádky sedí na místě spolujezdce. Kromě veškeré komunikace a ovládání rušičky má na starost také střelbu z lehkého kulometu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Zrychlit z nuly na osmdesát kilometrů v hodině svede auto do třiceti sekund,“ uvádí šofér Petržela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se systémem run-fl at dokážou i po výstřelech ujet dalších nejméně padesát kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obrněné vozidlo dostalo název podle Peruna - slovanského boha hromu, blesku a bouře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní kulomet je umístěn na otočném kruhu nad středem vozu na trubkovém rámu. Ten slouží zároveň jako ochrana posádky v případě převrácení.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za perun lze připojit přívěs o hmotnosti až 10 000 kilogramů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel