Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
35
/
44
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme armádním speciálem: Bůh hromu nesestřelen
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Palubní displej přináší řidiči spoustu důležitých funkcí: od diagnostiky vozu přes nastavování hustoty pneumatik za jízdy až po informaci, že ho někdo zaměřil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Velitel posádky sedí na místě spolujezdce. Kromě veškeré komunikace a ovládání rušičky má na starost také střelbu z lehkého kulometu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Zrychlit z nuly na osmdesát kilometrů v hodině svede auto do třiceti sekund,“ uvádí šofér Petržela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se systémem run-fl at dokážou i po výstřelech ujet dalších nejméně padesát kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obrněné vozidlo dostalo název podle Peruna - slovanského boha hromu, blesku a bouře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní kulomet je umístěn na otočném kruhu nad středem vozu na trubkovém rámu. Ten slouží zároveň jako ochrana posádky v případě převrácení.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Perun 4x4 Scout
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za perun lze připojit přívěs o hmotnosti až 10 000 kilogramů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu