Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
28
/
45
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Při stisknutí červené nouzové brzdy se vozidlo ihned vypne
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Řízení zpříjemňuje výkonná klimatizace či sedačka s funkcí chlazení, která zejména v letních měsících přijde vhod
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
V lomu jsme se pohybovali rychlostí kolem 20 km/h
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr pohání řadový vznětový šestiválec o výkonu 280 kW
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Dvaapadesátiletý technik Pavel Škopek školí šoféry již šestadvacet let. Za tu dobu podle svých slov předal už přes tři tisíce nejrůznějších strojů.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu