Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Při stisknutí červené nouzové brzdy se vozidlo ihned vypne|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Řízení zpříjemňuje výkonná klimatizace či sedačka s funkcí chlazení, která zejména v letních měsících přijde vhod|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
V lomu jsme se pohybovali rychlostí kolem 20 km/h|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr pohání řadový vznětový šestiválec o výkonu 280 kW|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Dvaapadesátiletý technik Pavel Škopek školí šoféry již šestadvacet let. Za tu dobu podle svých slov předal už přes tři tisíce nejrůznějších strojů.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál