Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
43
/
45
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Při stisknutí červené nouzové brzdy se vozidlo ihned vypne
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Řízení zpříjemňuje výkonná klimatizace či sedačka s funkcí chlazení, která zejména v letních měsících přijde vhod
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
V lomu jsme se pohybovali rychlostí kolem 20 km/h
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr pohání řadový vznětový šestiválec o výkonu 280 kW
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Dvaapadesátiletý technik Pavel Škopek školí šoféry již šestadvacet let. Za tu dobu podle svých slov předal už přes tři tisíce nejrůznějších strojů.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší