Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
7
/
45
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme damprem v lomu: Multimediální kloubové monstrum
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Inteligentní displej ukazuje kupu zajímavých informací. Od celkového počtu zatížení korby přes náklon stroje až po zadní kameru.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Při stisknutí červené nouzové brzdy se vozidlo ihned vypne
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Řízení zpříjemňuje výkonná klimatizace či sedačka s funkcí chlazení, která zejména v letních měsících přijde vhod
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
V lomu jsme se pohybovali rychlostí kolem 20 km/h
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr pohání řadový vznětový šestiválec o výkonu 280 kW
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Dvaapadesátiletý technik Pavel Škopek školí šoféry již šestadvacet let. Za tu dobu podle svých slov předal už přes tři tisíce nejrůznějších strojů.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Kloubový dampr Cat 730
|
Svět motorů/Adam Maršál
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid