Jezdili jsme na JetSurf: Jak jsem se stal padavkou

5/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • JetSurf
    JetSurf| Zdroj: JetSurf
  • JetSurf
    JetSurf| Zdroj: JetSurf
  • JetSurf
    JetSurf| Zdroj: JetSurf
  • JetSurf
    JetSurf| Zdroj: JetSurf
  • JetSurf
    JetSurf| Zdroj: JetSurf
  • Dvoutaktní jednoválec o objemu sto kubíků splňuje emisní normy a prknu udělí rychlost přes 50 km/h
    Dvoutaktní jednoválec o objemu sto kubíků splňuje emisní normy a prknu udělí rychlost přes 50 km/h| Zdroj: JetSurf
  • Síla motoru se přenáší na tryskovou turbínu, která pohání JetSurf vpřed. Všechny díly jsou z kevlaru.
    Síla motoru se přenáší na tryskovou turbínu, která pohání JetSurf vpřed. Všechny díly jsou z kevlaru.| Zdroj: JetSurf
  • JetSufr sídlí ve Střelici u Brna, kde se také vyrábí. Měsíčně vznikne kolem 170 kusů, převážně z českých dílů.
    JetSufr sídlí ve Střelici u Brna, kde se také vyrábí. Měsíčně vznikne kolem 170 kusů, převážně z českých dílů.| Zdroj: JetSurf
  • Adventure DFI PLUS
    Adventure DFI PLUS| Zdroj: JetSurf
  • Electric
    Electric| Zdroj: JetSurf
  • Race DFI
    Race DFI| Zdroj: JetSurf
  • Motosurf Worldcup - Závody mezi bójkami
    Motosurf Worldcup - Závody mezi bójkami| Zdroj: JetSurf
JetSurf
JetSurf
JetSurf
JetSurf
JetSurf
Dvoutaktní jednoválec o objemu sto kubíků splňuje emisní normy a prknu udělí rychlost přes 50 km/h
Síla motoru se přenáší na tryskovou turbínu, která pohání JetSurf vpřed. Všechny díly jsou z kevlaru.
JetSufr sídlí ve Střelici u Brna, kde se také vyrábí. Měsíčně vznikne kolem 170 kusů, převážně z českých dílů.
Adventure DFI PLUS
Electric
Race DFI
Motosurf Worldcup - Závody mezi bójkami