Digitální přístrojový štít ukazuje mimo jiné i množství AdBlue v nádrži|
Zdroj: Tomáš Kopečný
Pracoviště je orientováno na řidiče, jak bývá u kamionů zvykem. Nesmí chybět dostatek odkládacích míst.|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
Z kabiny tahače je skvělý výhled, akorát prostor těsně před kabinou je neviditelný, což si laici neuvědomují|
Zdroj: Tomáš Kopečný
V kabině se vyspí dva lidé, ten druhý ovšem musí vyšplhat nahoru po schůdkách, které jsou jinak zaklopené|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
Ačkoliv má kamion na délku šest metrů, manipuluje se s ním hravě. S návěsem by to bylo horší.|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
BMC Tugra TGR 1846 ELG|
Zdroj: Tomáš Kopečný
Každodenní šplhání do vysoké kabiny kamioňákům nezávidíme, chce to cvik. Mnozí nechávají boty na posledním stupínku, aby si v kabině nenašlapali.|
Zdroj: Tomáš Kopečný
Rezervní kolo může vážit i metrák, takže výměna vyžaduje fi štróna|
Zdroj: Tomáš Kopečný