Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jezdili jsme novinkou mezi tahači, tureckým BMC Tugra! A bez řidičáku na náklaďák...

Petr Slováček
Diskuze (0)

Jaké to je, když usedne kamionem nepolíbený šofér za volant kolosu? Tahače běžně ve Světě motorů netestujeme. Vyzkoušeli jsme novinku na domácím trhu – turecký BMC Tugra.

Jen si schválně zkuste nouzové brzdění, budete překvapen, jak rychle samotný tahač zastaví, pobízí instruktor z místa závozníka. Zakrátko už se přední kola zakousnou do asfaltu a vzduchem odpružená kabina se povážlivě nakloní dopředu. Od volantu to vypadá, že se snad musí budka každou chvíli utrhnout. Brzdný účinek otesánka s jedenáctilitrovým šestiválcem je ovšem dech beroucí. „A když za sebou ještě máte návěs, zatíží točnu a jeho kola také pomáhají s brzděním,“ vysvětluje instruktor a pobízí k parkování mezi kuželky a průjezdu zúženým místem.

Tolik zábavy jsme každopádně na polygonu dlouho nezažili s žádným sportovním autem. Obvyklé disciplíny jsou dneska okořeněny strojem, který máme v rukách – turecký tahač BMC Tugra TGR 1846 ELG, jaký jsme zatím na českých vozovkách neviděli.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Petr Slováček
Diskuze (0)

Doporučujeme