Vysokozdvižný vozík Linde H35|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač