Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!

12/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vysokozdvižný vozík Linde H35
    Vysokozdvižný vozík Linde H35| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.
    Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky
    K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
    Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
    Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora
    Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.
    Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!
    Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.
    Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Vysokozdvižný vozík Linde H35
    Vysokozdvižný vozík Linde H35| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Vysokozdvižný vozík Linde H35
    Vysokozdvižný vozík Linde H35| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.
Vysokozdvižný vozík Linde H35
Vysokozdvižný vozík Linde H35