Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
3
/
11
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu