Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
6
/
11
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků