To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.|
Zdroj: acz
S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva|
Zdroj: acz
Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně|
Zdroj: acz
DAF XF|
Zdroj: acz
Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF|
Zdroj: acz
Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku|
Zdroj: acz