Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy

71/87
Zavřít
  • Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
    Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • DAF CF
    DAF CF| Zdroj: acz
  • To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min
    To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.
    S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.| Zdroj: acz
  • S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km
    S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný
    Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu
    Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva
    Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva| Zdroj: acz
  • Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně
    Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně| Zdroj: acz
  • DAF XF
    DAF XF| Zdroj: acz
  • Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF
    Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF| Zdroj: acz
  • Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku
    Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku| Zdroj: acz
Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
DAF CF
To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.
S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km
DAF XF
Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
DAF XF
Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva
Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně
DAF XF
Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF
Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku