Jízdní dojmy: DAF CF - Kopcovitá prověrka
24
/
31
Přehled fotografií
Zavřít
Jízdní dojmy: DAF CF - Kopcovitá prověrka
|
Zdroj: acz
Vozidlo zhodnotilo náš styl jízdy jedenáctilitrovým motorem velmi kladně
|
Zdroj: acz
Displej počítače umí také češtinu a používá pozitivně jednoduchý systém
|
Zdroj: acz
Poprvé jsme se setkali s tipem pro rychlejší sjíždění klesání k dosažení nižší spotřeby
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
Kabina Sleeper Cab byla luxusně vybavená. Navzdory použití parabolických pružin poskytovala pohodlí.
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
Tak v pohodě jsme zatím žádným jiným vozem DAF nejeli
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
Třináctilitrový agregá
|
Zdroj: acz
Šestiválec MX 11 je velice kompaktní a ve srovnání s třináctilitrovým motorem cca o 180 kg lehčí
|
Zdroj: acz
Nádrž AdBlue lze umístit do více pozic, aby nezabírala místo například pro nádrž, přídavný pohon či nástavbu
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
DAF
|
Zdroj: acz
Zavřít