Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
12
/
21
Přehled fotografií
Zavřít
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
Zdroj: acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
Zdroj: acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
Zdroj: acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
Zdroj: acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Zavřít