Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě

6/21
Zavřít
  • Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
    Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
    Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
    Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
    Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR| Zdroj: acz
  • Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
    Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
    Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru| Zdroj: acz
  • Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
    Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně| Zdroj: acz
  • Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
    Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek| Zdroj: acz
  • Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
    Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Abarth
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
Abarth
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
Abarth