Sedadla v nejvyšším stupni používají kůži, střední řada zahrnuje tkaninu a vybavení včetně vyhřívání, ventilace a tlumení podélných kmitů vhodných například na dálnici D1|
Zdroj: acz
Po skončení zkušební jízdy jsme byli od Iveconnectu Drive ohodnoceni 93 procenty|
Zdroj: acz
Dolní lůžko dosahuje šířky 80 cm. Odpočívající má k dispozici čtecí lampičku.|
Zdroj: acz
Přímo u lůžka se nacházelo multifunkční ovládání topení|
Zdroj: acz
Na středovém panelu přibyly odkládací schránky a držák na nápoje|
Zdroj: acz
Stropní odkládací schránky byly doplněny poličkami s USB připojením a gumovými síťkami|
Zdroj: acz
Iveco|
Zdroj: acz
Iveco|
Zdroj: acz
Přední světlomety obdržely spořivou technologii LED a účinné xenonové výbojky|
Zdroj: acz
Nový tvar deflektorů snížil aerodynamický odpor|
Zdroj: acz
Stralis Hi-Way obdržel standardně nové brzdové kotouče Bremzo s lepším odvodem tepla. Výsledek? Vyšší účinnost při menším opotřebení třecích destiček.|
Zdroj: acz