Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu|
Zdroj: acz
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.|
Zdroj: acz
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře|
Zdroj: acz
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku|
Zdroj: acz