Jízdní dojmy s Alfou Romeo Tonale: Sběratel vavřínů
12
/
41
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Alfou Romeo Tonale: Sběratel vavřínů
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Žádné velké pokusy s naprostou minimalizací, tonale má klasicky střižený interiér s italskou stylizací. Startuje se klasicky tlačítkem na volantu, řadit se dá obřími pádly a nechybí ani velký kruhový volič jízdních módů. Moderní multimediální systém má software podobný mobilu, je rychlý a dobře se s ním pracuje.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Světla s novým konceptem tří segmentů se podařilo z konceptu přenést téměř beze změny. Tonale tak bude nezaměnitelné i v noci.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
|
Alfa Romeo
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu