Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jízdní dojmy s Alfou Romeo Tonale: Vrátí značku na výsluní?

Svět motorů Svět motorů 7. 5. 2022 • 21:02
41
53
Zobrazit náhledy (41)
Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Světla s novým konceptem tří segmentů se podařilo z konceptu přenést téměř beze změny. Tonale tak bude nezaměnitelné i v noci. Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale

Na trh dorazila Alfa Romeo Tonale se zpožděním, nejdůležitější model značky si ostatně zasloužil vyladit do nejlepší formy. A my už víme, jak moc se to menšímu bráchovi stelvia povedlo.

Že se Alfa Romeo poslední dobou poněkud trápí, není žádné tajemství. Slavná italská značka se v prodejích propadla pořádně hluboko a její současnou nabídku tvoří jen dva modely: Giulia a Stelvio. Velký návrat na výsluní a posun v žebříčcích prodejů si ovšem Italové slibují od novinky Tonale. Předpoklady pro to má výtečné. Jako SUV nižší střední třídy patří do jednoho z nejprodávanějších segmentů, má pohledný design a slušnou nabídku pohonů, kde nechybí benzinový hybrid, klasický diesel ani moderní plug-in hybrid a slibuje napravit pověst Alfy i v oblasti kvality.

Video se připravuje ...

Tonale představuje první krok Alfy Romeo mezi elektrifikované značky. Na prezentaci u jezera Como to ale nedávali Italové najevo plug-in hybridem, místo toho nám prozatím ukázali svůj první „klasický“ hybrid. Během plamenného projevu v muzeu Alessandra Volty nám Jean-Philippe Imparato, CEO Alfy Romeo, novinku prezentoval jako nejsportovnější vůz své kategorie. Na jejím odladění ostatně pracoval Domenico Bagnasco, člověk zodpovědný i za sporťáky 4C a 8C.

Přečtěte si článek s předplatným Premium Plus

Získejte neomezený přístup na devět různých služeb včetně Auto.cz

Vyzkoušet za 1 Kč

Už mám předplatné -

Související články

Témata
Avatar - Mikesus
10. 5. 2022 14:15
Re: Tonale
Od kdy má corolla sedan 5m na délku? Jako že ji postavím vedle camry a bude o cca 18cm delší?
Uplne bych to nezvelicoval. Měl jsem několik let corollu TS a střídal jsem to i se SDN. Rozdíly byly vidět hned v sedačkách, výbavě, nastavení podvozku. Ale jak říkám, srovnání mezi těmi dvěma byl na tom SDN hůř. Ale to neznamená, že v globalu patří mezi lowcost, to vůbec ne.
Tak vezmu corollu ts s tím 2.0HSD co jsem měl a vezmeme k tomu sedan, 1.8HSD nebo 1.5 atmo, je to jedno. Ale evidentně si s tím kombikem nejel, protoze i v zatáčkách bych si s tím troufnu na jakýkoliv sedan corolly. A to nemluvím o HB, který je sice malý, ale o to obratnejsi.
Tak tady prosím nedělej ostudu majitelům Toyoty a piš trochu objektivně.
10. 5. 2022 09:50
alfina
Pekné auto, ale načo? Alfa momentálne stratila svoje opodstatnenie. Už to nieje inovatívne a sportové auto. Túto ideu im uchmatli konkurenti od Porsche. Proste Alfa chce byť športová a zároveň luxusná ibaže zaspala dobu. Celkovo sa taliani nevedia nájsť. Alfa, Lancia, Fiat chcú hrať nemeckými kartami a preto sa trápia. Pričom taliani si môžu dovoliť to - o čom nemec nemôže ani snívať. Fotovoltaické strechy, kabriolety,...podmienky v taliansku sú iné a dlhé roky sa im darilo exportovať ten talianský duch inakosti a potom začali pozerať nemecké porno a došli stará mať. Jednoducho sa musia Taliani vrátiť späť do Talianska a nechytať mačku za chvost.
10. 5. 2022 09:27
Re: Tonale
Dristate chlapci. Sedan Toyota corolla je hodne vysoko. Ta fabrika v Turecku dosahuje vyšší štandard a hodnotenia kvality ako ostatné závody toyoty. Raz darmo s bičom v ruke môžeš ľudí hnať. Mám toto autíčko a neviem na ňom nájsť vadu. To, že ľudia sú vlastne ovce ktorých správanie hodne kopíruje stádovitosť v čriede je nespochybniteľné. Dnes všetci ako tlupa opíc kupujú SUV. SUV má svoje opodstatnenie a je to výborný segment aut ak potrebujem isť po nespevnenej vozovke kdesi na chatu či outdoor výlet. No tam výhody SUV končia. Ak porovnám komfort sedanu, obrovský rázvor, miesto na zadných sedačkách pre deti, veľkosť kufra (a že tam nevopchám bicykel - a načo preboha?, 99,5% času tam vozíte vzduch), spotrebu, výbavu, podvozok kde sedan od Toyoty je peckovo stabilný. Nehovoriac, že keď tú svoju 5m dlhú nablýskanú limuzínu na športových kolách s carbo lakom zaparkujem vedľa hoc akého SUV do 30tis € tak to SUVko pôsobí ako chudobné príbuzdné. Corolla sedan je komfortné auta a tak aj bolo koncipované. Combi a ani hb nemá tú eleganciu a zároveň športovosť ako sedan. Choďte do predajne Toyoty a pozrite sami. Stačí raz vidieť, sadnúť a porovnať a hneď Vám bude jasné čo kúpiť.
9. 5. 2022 13:52
Re: Tonale
Kroucení vs vibrace - ten rozdíl snad většina z nás tady pozná, proboha.

Pružiny, tlumiče, silentbloky - u auta s cca 10tkm předpokládám, že to bude tak nějak cajk. ;-)
9. 5. 2022 09:40
Re: Tonale
ale joj, ja mám daciu a nič také sa nedeje
Články odjinud