Jízdní dojmy s Aprilií SR GT: Skútr pro každou příležitost!

66/72
Zavřít
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a i na přímém slunečném svitu dobře čitelný
    Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a i na přímém slunečném svitu dobře čitelný| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • O zpomalování se stará hlavně přední brzda s ABS a vroubkovaným kotoučem o průměru 260 mm, do nějž se zakusuje dvojice pístků. Kotouč vzadu má průměr 220 mm.
    O zpomalování se stará hlavně přední brzda s ABS a vroubkovaným kotoučem o průměru 260 mm, do nějž se zakusuje dvojice pístků. Kotouč vzadu má průměr 220 mm.| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Čtyřdobý jednoválec i-get se systémem stop-start poskytlo Piaggio. Verze 125 má výkon 11 kW a stačí na ni řidičský průkaz skupiny B. Chladič našel své místo na levé straně.
    Čtyřdobý jednoválec i-get se systémem stop-start poskytlo Piaggio. Verze 125 má výkon 11 kW a stačí na ni řidičský průkaz skupiny B. Chladič našel své místo na levé straně.| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Pod sedlem je schránka objemu 25 litrů, do níž se vejde jedna integrovaná přilba a při troše štěstí i dvě otevřené. Komu by to nestačilo, může si skútr dovybavit zadním hliníkovým kufrem o objemu 33 litrů.
    Pod sedlem je schránka objemu 25 litrů, do níž se vejde jedna integrovaná přilba a při troše štěstí i dvě otevřené. Komu by to nestačilo, může si skútr dovybavit zadním hliníkovým kufrem o objemu 33 litrů.| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Chladič našel své místo na levé straně.
    Chladič našel své místo na levé straně.| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia SR GT
    Aprilia SR GT| Zdroj: Aprilia
Aprilia SR GT
Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a i na přímém slunečném svitu dobře čitelný
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
O zpomalování se stará hlavně přední brzda s ABS a vroubkovaným kotoučem o průměru 260 mm, do nějž se zakusuje dvojice pístků. Kotouč vzadu má průměr 220 mm.
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Čtyřdobý jednoválec i-get se systémem stop-start poskytlo Piaggio. Verze 125 má výkon 11 kW a stačí na ni řidičský průkaz skupiny B. Chladič našel své místo na levé straně.
Aprilia SR GT
Pod sedlem je schránka objemu 25 litrů, do níž se vejde jedna integrovaná přilba a při troše štěstí i dvě otevřené. Komu by to nestačilo, může si skútr dovybavit zadním hliníkovým kufrem o objemu 33 litrů.
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Chladič našel své místo na levé straně.
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT
Aprilia SR GT