Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
16
/
88
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?