Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný hit!
12
/
51
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný hit!
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
V interiéru nic nepřekáží, vše navíc doprovází perfektní výhled
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Nový zábavní systém Sync4 s dotykovým dvanáctipalcovým displejem umožňuje pokročilejší plánování tras a konverzační rozpoznávání hlasu
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Palubní napájení, dostupné jako výbava na přání, přináší 2,3 kW elektrické energie bez potřeby generátoru
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Rychlonabíjení stejnosměrným proudem zvládá transit výkonem až 110 kW, do 80 % se tedy nabije za 34 minut. Střídavě se dokáže nabíjet třífázově výkonem 11,3 kW, což znamená osm hodin do plné baterie.
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...