Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný hit!

Tomáš Hadač Tomáš Hadač 22. 5. 2022 • 03:20
51
12
Zobrazit náhledy (51)
Ford E-Transit V interiéru nic nepřekáží, vše navíc doprovází perfektní výhled Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Nový zábavní systém Sync4 s dotykovým dvanáctipalcovým displejem umožňuje pokročilejší plánování tras a konverzační rozpoznávání hlasu Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Palubní napájení, dostupné jako výbava na přání, přináší 2,3 kW elektrické energie bez potřeby generátoru Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Ford E-Transit Rychlonabíjení stejnosměrným proudem zvládá transit výkonem až 110 kW, do 80 % se tedy nabije za 34 minut. Střídavě se dokáže nabíjet třífázově výkonem 11,3 kW, což znamená osm hodin do plné baterie. Ford E-Transit Ford E-Transit

Ford představil první ryze elektrickou dodávku. E-Transit jsme si vyzkoušeli v příjemných kulisách katalánské Barcelony.

Už i tradiční dodávka Ford Transit se dá pořídit s elektromotorem a velkým akumulátorem na podlaze. Právě takové vozy totiž dle Fordu představují nejvhodnější alternativu pro rozvážkové služby korzující po velkých městech. Elektrickou novinku jsme poprvé prubli v okolí katalánské metropole – Barcelony.

Ford E-Transit má elektromotor umístěný u zadní nápravy, přičemž nabízí dvojici výkonnostních variant: 135 nebo 198 kW. Použitelná kapacita vodou chlazeného akumulátoru Li-ion činí vždy 68 kWh, což znamená dojezd v ideálních podmínkách až 314 km. Dlužno ovšem podotknout, že s plně naloženým autem se ihned bavíme o podstatně kratší vzdálenosti – na meziměstské transporty tedy nebude nejlepším kandidátem. Stejně jako spalovací verze se též elektrická objeví ve více derivacích. Za základ platí skříňová dodávka s kapacitou až 15,1 m3, následovaná verzí s lavicí pro pasažéry. Samozřejmostí jsou různé délky, výšky a další konfigurace. Existuje ale možnost objednat si taktéž holý podvozek s kabinou, nosností 2090 kg a dostavět si nástavbu dle vlastního gusta.

Přečtěte si článek s předplatným Premium Plus

Získejte neomezený přístup na devět různých služeb včetně Auto.cz

Vyzkoušet za 1 Kč

Už mám předplatné -

Související články

Témata
23. 5. 2022 18:38
Ford novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/
22. 5. 2022 19:06
Re: Re: Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný s
https://www.idnes.cz/…842_automoto_fdv

Přečti si a pochopíš - jak se mýlíš
22. 5. 2022 19:04
Re: Re: Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný s
Byla to spis nadsázka, nicméně veci jako filtr pevných částic nebo Adblue nám přikazují a neplatí.
22. 5. 2022 16:43
Re: Re: Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný s
https://www.youtube.com/watch?…
Napriek optimistickému záveru som skôr skeptický. Ako som napísal, z môjho pohľadu obmedzené použitie.
22. 5. 2022 16:39
Re: Re: Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný s
Keď chceš niekomu niečo prikazovať, musíš mu to zaplatiť. To za prvé. A za druhé, pri súčasnom raste cien pochybujem, že sa to tak dobre vyplatí.
Články odjinud