Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.|
Zdroj: Honda
Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
Honda CR-V|
Zdroj: Honda
V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů|
Zdroj: Honda
Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.|
Zdroj: Honda
Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.|
Zdroj: Honda