Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
5
/
71
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.
|
Honda
Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů
|
Honda
Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.
|
Honda
Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid