Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu

43/71
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.
    Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.
    Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.| Zdroj: Honda
  • Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu
    Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.
    Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní
    Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů
    V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů| Zdroj: Honda
  • Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.
    Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.| Zdroj: Honda
  • Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.
    Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Honda
Honda CR-V
Honda CR-V
Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.
Honda CR-V
Honda CR-V
Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.
Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů
Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.
Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V