Interiér moc krásy nepobral, lesklá černá plocha s výdechy klimatizace vedle přístrojového štítu ale s nedávnou modernizací zmizela. Software vypadá jako dvě dekády starý, ale funguje velmi dobře a rychle.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Luxgen n7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Pasažéři ve druhé řadě mají opravdu spoustu místa na nohy a také na hlavu a platí to i pro verzi s velkým panoramatickým střešním oknem. Více než dostatek prostoru je ale i vepředu, horší to je ve třetí řadě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Luxgen n7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Luxgen n7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Objem kufru Tchajwanci neudávají, v pětimístné verzi je však velký a pod podlahou má další prostory.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Nechybí zde ani přední kufr, kam se vejdou třeba nabíjecí kabely.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
Luxgen n7|
Zdroj: Foxtron
Luxgen n7|
Zdroj: Foxtron
Foxconn sice nerad prodává pod vlastní značkou, na Tchaj-wanu přesto jeden model takto nabízí. Elektrický autobus Foxtron Model T je už teď možné potkat v několika městech na Tchaj- -wanu, včetně Tchaj-peje.|
Zdroj: Foxtron
Testovaný Luxgen n7 (Foxtron Model C) se do Evropy asi nikdy nepodívá, pro nás se ovšem chystá Foxtron Model B (Luxgen n5). Nevíme, pod jakou značkou přijde, zatím jej na starém kontinentu prezentovalo designérské studio Pininfarina. Technika je totožná s n7, i zde se počítá se čtyřkolkou.|
Zdroj: Foxtron