Jízdní dojmy s Luxgenem n7: Když telefony nestačí

5/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Interiér moc krásy nepobral, lesklá černá plocha s výdechy klimatizace vedle přístrojového štítu ale s nedávnou modernizací zmizela. Software vypadá jako dvě dekády starý, ale funguje velmi dobře a rychle.
    Interiér moc krásy nepobral, lesklá černá plocha s výdechy klimatizace vedle přístrojového štítu ale s nedávnou modernizací zmizela. Software vypadá jako dvě dekády starý, ale funguje velmi dobře a rychle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Pasažéři ve druhé řadě mají opravdu spoustu místa na nohy a také na hlavu a platí to i pro verzi s velkým panoramatickým střešním oknem. Více než dostatek prostoru je ale i vepředu, horší to je ve třetí řadě.
    Pasažéři ve druhé řadě mají opravdu spoustu místa na nohy a také na hlavu a platí to i pro verzi s velkým panoramatickým střešním oknem. Více než dostatek prostoru je ale i vepředu, horší to je ve třetí řadě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Objem kufru Tchajwanci neudávají, v pětimístné verzi je však velký a pod podlahou má další prostory.
    Objem kufru Tchajwanci neudávají, v pětimístné verzi je však velký a pod podlahou má další prostory.| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Nechybí zde ani přední kufr, kam se vejdou třeba nabíjecí kabely.
    Nechybí zde ani přední kufr, kam se vejdou třeba nabíjecí kabely.| Zdroj: Svět motorů/Michal Dokoupil
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Foxtron
  • Luxgen n7
    Luxgen n7| Zdroj: Foxtron
  • Foxconn sice nerad prodává pod vlastní značkou, na Tchaj-wanu přesto jeden model takto nabízí. Elektrický autobus Foxtron Model T je už teď možné potkat v několika městech na Tchaj- -wanu, včetně Tchaj-peje.
    Foxconn sice nerad prodává pod vlastní značkou, na Tchaj-wanu přesto jeden model takto nabízí. Elektrický autobus Foxtron Model T je už teď možné potkat v několika městech na Tchaj- -wanu, včetně Tchaj-peje.| Zdroj: Foxtron
  • Testovaný Luxgen n7 (Foxtron Model C) se do Evropy asi nikdy nepodívá, pro nás se ovšem chystá Foxtron Model B (Luxgen n5). Nevíme, pod jakou značkou přijde, zatím jej na starém kontinentu prezentovalo designérské studio Pininfarina. Technika je totožná s n7, i zde se počítá se čtyřkolkou.
    Testovaný Luxgen n7 (Foxtron Model C) se do Evropy asi nikdy nepodívá, pro nás se ovšem chystá Foxtron Model B (Luxgen n5). Nevíme, pod jakou značkou přijde, zatím jej na starém kontinentu prezentovalo designérské studio Pininfarina. Technika je totožná s n7, i zde se počítá se čtyřkolkou.| Zdroj: Foxtron
Luxgen n7
Interiér moc krásy nepobral, lesklá černá plocha s výdechy klimatizace vedle přístrojového štítu ale s nedávnou modernizací zmizela. Software vypadá jako dvě dekády starý, ale funguje velmi dobře a rychle.
Luxgen n7
Pasažéři ve druhé řadě mají opravdu spoustu místa na nohy a také na hlavu a platí to i pro verzi s velkým panoramatickým střešním oknem. Více než dostatek prostoru je ale i vepředu, horší to je ve třetí řadě.
Luxgen n7
Luxgen n7
Objem kufru Tchajwanci neudávají, v pětimístné verzi je však velký a pod podlahou má další prostory.
Nechybí zde ani přední kufr, kam se vejdou třeba nabíjecí kabely.
Luxgen n7
Luxgen n7
Foxconn sice nerad prodává pod vlastní značkou, na Tchaj-wanu přesto jeden model takto nabízí. Elektrický autobus Foxtron Model T je už teď možné potkat v několika městech na Tchaj- -wanu, včetně Tchaj-peje.
Testovaný Luxgen n7 (Foxtron Model C) se do Evropy asi nikdy nepodívá, pro nás se ovšem chystá Foxtron Model B (Luxgen n5). Nevíme, pod jakou značkou přijde, zatím jej na starém kontinentu prezentovalo designérské studio Pininfarina. Technika je totožná s n7, i zde se počítá se čtyřkolkou.