Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
34
/
107
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Přední sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná, vyšší výbavy mají čalounění v kombinaci mikrovlákna a umělé kůže.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základem jsou 16“, alternativně se pak nabízejí 17“ (na fotce). Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením jsou i vzadu.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!