Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi

Martin Jeník Martin Jeník 27. 5. 2022 • 21:51
107
Zobrazit náhledy (107)
Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Přední sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná, vyšší výbavy mají čalounění v kombinaci mikrovlákna a umělé kůže. Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné. Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí. Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T Základem jsou 16“, alternativně se pak nabízejí 17“ (na fotce). Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením jsou i vzadu. Mercedes-Benz T Mercedes-Benz T

Jako modely T se u Mercedesu označují tradičně kombíky, nyní však přichází třída T – osobní, luxusněji zaměřená alternativa citanu. Jak moc se od něj liší?

Na poli užitkových vozů Mercedes-Benz tradičně spolupracuje s Renaultem. Jako sesterský model ke kangoo tak vznikl citan. Bylo tomu tak u předchozí generace a trend pokračuje i u té současné. Potřeba více se odlišit a nabídnout zákazníkům lepší výbavu i hodnotnější dojem z interiéru však nyní vyústila ve vznik samostatné třídy T. Proti citanu nabídne chromovanou masku chladiče, kliky, nárazníky a zrcátka jsou vždy v barvě karoserie (u citanu jen ve vyšších výbavách) a za příplatek se nabízejí i 17“ litá kola, tedy o palec větší než u užitkovějšího modelu.

Přečtěte si článek s předplatným Premium Plus

Získejte neomezený přístup na devět různých služeb včetně Auto.cz

Vyzkoušet za 1 Kč

Už mám předplatné -

Související články

Témata
Články odjinud