Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
70
/
107
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Přední sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná, vyšší výbavy mají čalounění v kombinaci mikrovlákna a umělé kůže.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základem jsou 16“, alternativně se pak nabízejí 17“ (na fotce). Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením jsou i vzadu.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut