Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
71
/
107
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Přední sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná, vyšší výbavy mají čalounění v kombinaci mikrovlákna a umělé kůže.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základem jsou 16“, alternativně se pak nabízejí 17“ (na fotce). Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením jsou i vzadu.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu