Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
86
/
107
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mercedesem třídy T: Téčko není jen kombi
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Přední sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná, vyšší výbavy mají čalounění v kombinaci mikrovlákna a umělé kůže.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Základem jsou 16“, alternativně se pak nabízejí 17“ (na fotce). Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením jsou i vzadu.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T
|
Mercedes-Benz
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2