Velikost boxu pod sedlem se nezměnila. Dvě otevřené přilby Vespa se do něj vejdou, ale integrálka ani jedna.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Přepracované jednoramenné zavěšení předního kola zlepšilo tlumení nerovností, komfort i jízdní stabilitu|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Vespa GTS|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Denní světlo i blinkry jsou nyní diodové a z krytky zmizel šroubek. Vzadu světlo LED působí stylověji, protože není spojeno se žárovkou pro registrační značku.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa